Blogger Templates

onsdag den 20. februar 2013

Update

Fuld fart på pedalerne!
Jeg synes søreme at det kører godt med træningen hvor jeg førhen har været en røv til at holde planen. Føler det går den rigtige vej og jeg har ikke gået glip af en eneste træning jeg har meldt mig til. Jeg er dog kun lige begyndt men man skal jo starte et sted. Jeg føler jeg langsomt orker mere i hverdagene nu og det er netop det som også er en af mine mål - mere overskud, mere energi!

Men udover det så har jeg lige haft en uges ferie som sluttede i mandags og det var nu rart lige med en pause fra skolen så jeg kunne få besøgt noget familie. Det var ihvertfald dejligt at kunne være der lidt længere end blot kun to døgn.

Til sidst vil jeg godt slutte af med at sige at som I mon nok kan se på billede her i siden af indlægget så har jeg fået en ny hårfarve eller ihvertfald den ene side af det og hold kæft hvor jeg elsker det! Igen har den gode herre hos von Buchwald frisørbutikken gjort det igen, seriøst han er vold dygtig! (fortæl mig hvad I synes?):

- Over and out <3

0 kommentarer:

Send en kommentar