Blogger Templates

onsdag den 6. marts 2013

Trænings update

Dette indlæg kommer til at være meget kort. Jeg ville bare lige gøre op med processen af min træning som jeg har haft kørende i en måned nu. Træner ca. 2-3 gange om ugen nu hvilket indebærer BikeFit (spinning) - Zumba - Thai-Bo (en rytmisk "dans" som mere fokusere på spark og slag; hvilket er yderst hårdt ska' jeg lige hilse og sige)

Jeg ville have vejet mig selv men fandt desværre ud af at min vægt er gået i stykker og normalt kan man veje sig selv nede i fitness centret men det går ikke da vægte er forskellige nogle gange så vil helst gå efter min egen, så jeg må se om den jeg har ikke kan repareres ellers må jeg ta' en smut-tur til byen her snart.

Ellers ka jeg faktisk godt mærke at jeg føler mig bedre tilpas af at træne og at min kondi langsomt er begyndt at komme tilbage ;)

0 kommentarer:

Send en kommentar